Veelgestelde vragen
De Klantenservice van Fourcroy Nederland is op weekdagen bereikbaar tussen 8.30 - 17.30 uur.
Buiten kantooruren kunt u een bestelling plaatsen via onze webshop en vragen stellen via de e-mail, verkoop@fourcroy.nl
Hieronder vind u uitleg over de opbouw van onze factuur.
Heeft u na het lezen hiervan nog vragen, neem gerust contact met ons op.
Fourcroy levert uitsluitend bedrijven in de Horeca en vakhandel.
Wilt u klant worden? Vul uw gegevens via "Klant worden" in en er zal contact worden opgenomen door een accountmanager of de verkoop binnendienst.
Bent u al klant bij Fourcroy?
Klik op "Wachtwoord Vergeten?" en vul uw algemene e-mailadres in. Binnen een minuut ontvangt u een e-mail met link om uw wachtwoord in te voeren.
Heeft u na 5 minuten nog geen e-mail ontvangen. Neem dan contact op met de verkoop binnendienst.
Bent u nog geen klant bij Fourcroy en heeft u een Horeca- of speciaalzaak.
Vul uw gegevens in via de link en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.
Uw bestelling wordt door onze transportpartner Bouw Logistic Services te Nijkerk geleverd
De avond voor levering ontvangt u een e-mail van Bouw met de verwachte levertijd in een blok van twee uur.
U kunt een bestelling uitsluitend afhalen bij ons warehouse in Nijkerk als dit van te voren wordt vermeld.
Bestellingen staan na bevestiging klaar bij:
Bouw Logistic Services
Beurtschipper 3, 3861 SB Nijkerk